Something That I'm Not

Friday, January 20, 2006

بی نظیره
آلبوم آخر مگادث

البته واسه 2004 هستش ،
ولی از دو روز که به دستم رسیده بیش از 5-6 ساعت گوشش کردم .
این دیو احمق کله گهی ، من نمی فهمم چه جور اینقدر شعور موسیقایی داره .

***

اون sms رو من هم دریافت کردم با نام این سایت فال حافظ می گیره .
تازه از یکی از دوستان .
ولی نرفت تو پاچم .

ابله قد گوز هم فکر نمی کنه ، اون یکی پروفسکل هم اسمش رو می ذاره دزدی !


***

ایرانی ها همه بازیگرند .


***

حیفم می آد:
این هم قسمتی از ..


As I climb onto your back, I will promise not to sting
I will tell you what you want to hear and not mean anything
Then I treat you like a dog as I shoot my venom in
You pretend you didn't know that I am a scorpion




***

گاهی ویرم می گیره
از ویر drug بگذریم این روزا رو چیزای عجیب غریب دیگه ای کلید کردم .
که جالبه واسه خودم.
مرور داستان های اول شب بهترین راه خودشناسیس !

***

آخ که من امشب یه بالش جادویی می خوام .
کنارم نرم و سفت شه .
واسه خنک شدنش نیازی به اینطرف و اونطرف کردنش نباشه .
پف کنه همراه با حباب های رویا هام و بترکه .
در مقابل کسشر های اضافیه خیالاتم عکس الغمل نشون بده .
قول بده قرضام رو بده .
بشه زیر گردنش رو نوازش کرد.
دستام گاز های کوچیک بگیره و هر وقت حس کرد گازش محکم بوده لیسش بزنه .
منطق خودش رو داشته باشه برای خوابوندن من ولی بخوابوندم .
شوخی شهرستانی هم نکنه صبح هم از زیر سرم در بره !

***


زیاد نگران نباش ,زور نزن .
گاهی باید ول کرد بعضی چیز ها را تا راه خودشان را باز کنند.


***


کاش به ازای آویزان گردانی های نیمه شب یه چیزی دست آدم می دادند .
جدا خون جاری در رگ های این بلاگ از چشمان قرمز و بی خواب من تغذیه می شود .

پ ن : چه تریپ انی در جمع


فعلا

1 comments:

بهترين قلم آدم كيرشه.
اينو گوان گفت.
كيرت خوشمزه اس.
اينو من مي گم.