سور اسرافیل

Tuesday, January 24, 2006

معمولا این تر کیب را زیاد از زبان من می شنوید
خفه شو ،...،حالشو ببر

منظور از ...در اینجا انواع فعل امر می باشد مثل بخور، بکن، بیا،بده، بکش، برین...

به عنوان مثال : خفه شو، بخند، حالشو ببر

والبته که قسمت اول و سوم هم بسیار مهمتر از قسمت دوم می باشد .
جایی گفتم خدمتتان :
باور کن حقیقت دارد .
تنها چیزی که تو نیاز داری باور است نه حقیقت .


***

گاهی برای جواب درستی که در دست داریم به دنبال سوال می گردیم .
مثل ماز های پیک شادی که باید خرگوش را از بین خطوط به خانه می رساندی ،
خب فرقی نمی کرد گاهی خانه را به خرگوش می رساندی.
هیچ فرقی ندارد نه برای من ،نه برای تو ،
نه برای خرگوش بی سر پناه
و نه خانه خالی از سکنه متروک .


امضا : دخملی با ریش های مخملی .

***

امشب مستند 5 اختصاص داشت به دوستان من ،
شاهکار های طبیعت ،

کاش می شد جایی بلندگویی در دست گرفت و
طوری که همه جهانیان آگاه شوند فریاد زد:

"من پنگوئن دوست دارم."