قارچ

Friday, May 1, 2009

قارچ فواید بسیار زیادی دارد
برای آشنایی با فواید متعدد آن می توانید در سایت گوگل
فواید قارچ راسرچ کنید .

اما بحث امروز ما در مورد فواید آن نیس
درباره قارج های روان گرذان یا پوستی هم نیس

در باره نوع خاصی از طبخ قارچ حوراکیس که مدعی هستم بندع مبدع آن بودم .
در این باره هم بحثی نداریم . چنانچه یک بار در یک مهمانی خانوادگی
شخصی منکر این قضیه شد و گفت من از وقتی بچه بودم این کاررا می کردم
و من تا آخر مهمانی خرخره اش را جویدم.

مصرف اصلی این نوع قارچ به هنگام جوجه یا بال کباب کردن ، به عنوان مزه کنار مشروبات الکلیس.
به این ترتیب که سیخ های باریک تهیه می کنید. ازینا که جیگرکی ها دارن.
قارچ های بزرگی نیز قبلا خریداری کرده اید. هر قارچ را به دوقسمت تقسیم می کنید .
قسمت چتر
و قسمت استوانه ای .
دقت کنید قارچ خام بسیار ترد است
و با سیخ هی بزرگ و غیر باریک می شکند.
به قول قدیمی هادر باره چیزی تو این مایه ها سیخ بزرگ رو "برنمی داره"
در میان قسمت استوانه ای قارچ سوراخ باریکیس که باید با یک نوع وسواس فرویدی سیخ را از آن بگذرانید .
در مورد قسمت چتری هم خلاقیت به خرج دادن لازم جهت نترکاندن قارچ به خصوص در حال سرمستی و کس دستی به خواننده واگذار می شود .
خلاصه سیخ که زدید می گذارید روی ذغال تا کباب شود .

همینطور که آب آن در حال تبخیر شدن است آن را بلند کرده و بو کنید؟
اگر گفتید بوی چه میدهد ؟
اگر حافظه بویایی قوی نیز تجربه تلخی از دندانپزشکی داشته باشید می بینید همان بویی را می دهد که از دندان های شما متصاعد می شود وقتی آقای دکتر با آن درل های چند سرش به جانشان افتاده.

دوباره سیخ را برگردانید تا مغزپز شود.یک پیک به سلامتی من بزنید (نوش!) و قارج را با نمک استعمال کنید .(بدون سیخ)

در ضمن در کنار آن کباب سوسیس آلمانی هم می چسبد . مخصوصا که رویش را قاچ زده باشید و به روغن زیتون آغشته شده باشد.

در صورت نبود سیخ مذکور از چنگال هم می توانید استفاده کنید تک تک قطعات قرچ ها را آرام کباب کنید که باز هم لذت بخش است .
اصولا در هنگام مستی علاوه بر خنده و مزخرف گویی و ورجه وورجه و سوزاندن الکل
انجام یک کار با وسواس و دقت هم لذت بخش است.
کسانی که تجربه بهره جویی از انواع دیگر قارچ های دارویی و مواد دارویی دیگر
بالاخص شیشه و یا ریتالین را دارند دقیقا مستحضر هستند که چه می گویم.