still feel u Mr niceguy

Wednesday, January 11, 2006

تلفن ها برای هیچ کس به صدا در نمی آید .
تنها این "Down So Long" مایه امید این روز هاس .
بخوان برای باز 1983ام .
"نگارنده : هنوز هم فکر می کنم بزرگترین گنده گوزی دنیا بودم . ....lol"
وقتی می گویی




?????
The sun sets across the 0 cean
I'm a thousasnd mile 0 from anywhere
And my pocketbook and my heart
Both just got 0 0 st ole le le le le n
And the sun act like she don't even care
?????
The wind blows cold when you reach the top
Feels like somebody's face is stuck to the bottom of my shoe
Got a plastic jesus and a ????? corner of my room
Got everybody but you tellin' me what to do














زنده زنده میمیرم برایت.

***

چراغ قوه ها را خاموش کنید احمق ها ؛ می خواهم بخوابم .
هنوز به دنبال دلایلم می گردد .

***

ساعت ها بحث بر سر آینده
دقیقترش ، هزاران دقیقه بحث بر سر آینده ،
اینجوری شاید بفهمی ده ها هزار ثانیه ،میلیون ها صدم ثانیه ، بحث بر سر آینده !!!

***

درد کشیدم این چند روز
در حد مرگ
تا اینکه به تشنج افتادم .
حالا دلم می خواد یه نفر در مورد درد عشق و زخم زندگی صحبت کنه که جمعیت خانوادش رو دو برابر کنم .
آقای دکتر فرمودن دردت با درد جراحی لثه و دندون یه اندازه بوده .البته بدون بی هوشی موضعی چون کانال عصب هام بر اثر پوسیدگی نه تنها عفونی شده بلکه باز شده،
الان اونقدر آرومم .

اونقدر آرومم که باورش برای خودم هم سخته .

***

ذوق ادبی برادر ما هم که بعد ازشکوفایی چس فیل الدوله تورینی دلپیرو ، گل کرده :
"زمستان بهار سیگاری هاس"

بهر حال بیا تا من اون میز مذاکره رو رو سرت خراب کنم .
منم خیلی کلاسیکم به خدا ، هم توریچللی ،باتیستوتا و کیزا رو تو زمین می بینم .