رنگین کمان شبانه

Saturday, January 7, 2006

و تو اریجینالش را می خواهی
مانند ستاره های فیلم های قدیمی
که گاها در شش پایی سطح زمین تشریف دارند .
غیر قابل دسترس مطلق

***

افکار مغشوش بی ربط امشب هم می آیند و می روند :

{از اون طرف به زور صدایی می آد :
مرسی عزیزم .
هوس مادمازل شوید چیزی نیس که از سر من بپره .
اصلا مگه مادمازل شوید تیوپه که هوسش بره و برگرده.
مادمازل شوید وسوسه ایه که تمومی نداره .

برگرد به 10 ثانیه قبل :
کنترل تلوزیون رو می دَم دست خانم شوید .
خانم شوید می گه : مرسی عزیزم .
پرستش خانم شوید چیزی نیس که پایان پذیر باشه .
اصلا مگه خانم شوید کنترله که بروه و برگرده.
خانم شوید مثل بتی می مونه که پایان نداره .

ادامه 10 ثانیه قبل :
آکواریوم می شکنه و آب تموم خونه رو برمیداره ،
حتی برای چند لحظه به سقف می رسه و بعد فرو کش می کنه .
همینطور که من تو اون شلوغی و بلبشو که به زور خودم روی آب نگه داشتم دنبال کنترل تلوزیون می گشتمو هنوز می گردم و هر از چند گاه گردنم رو بر می گردونم و می بینم که دلفین کوچولو چطور در لحظات آخر عمرش داره خودش رو واسه مادمازل لوس می کنه !
بعدش که خودم رو کنار چشم های گریان خانم و جسد دلفین کوچولو می رسونم و دمم رو تکون می دم .
خانم کنترل رو از بین دندون هام می کشه بیرون و پرتش می کنه یه طرف و داد می زنه : برو گم شو وو وو و








می آم که لیسش بزنم اما با دستاش کنارم می زنه و گریه کنان و یواش میگه ولم کن
همین طور که سرم رو میندازم پایین و آروم بر می گردم دنبال کنترل
یادم می آد تو قسمت قبل من نقش دلفین کوچولو رو ایفا می کردم و الان باید تو بغل مادمازل می بودم .}


***

رنگین کمان انتهای شب تلوزیون برایت سوت بلبلی می زند .
دستت را دراز می کنی ولی به کنترل تلوزیون نمی رسد .
بلند می شوی و با دستت خاموشش می کنی .


دی اِند



ارجاع شود به 10 ثانیه اول آهنگ ESTRANGED از guns n roses ؛ فقط همان 10 ثانیه اش که بیش از هزاران بار گوش
داده ام و نیز قدر دانی ویژه از دکمه هرز شده Winamp.