Monday, May 2, 2005

یه سریال بود به اسم از سرزمین های شمالی
ژاپنی بود .
هر کی بتونه آهنگش رو برام پیدا کنه ، یه حال اساسی بهش می دم .
خیلی اساسی ها ، هر چی که بخواد
(خب حالا غیر از اعمالی که موجب استهلاک بکارتمان شود)