Friday, May 6, 2005
گویی ستاره های شب من زمینی اند .
شب ها ستاره ها
همبستر دوباره های شهره به انسان
در ماورای روزهای پر از روزمرگی
در تاری شب تاریک ،بی نشان
با ناله ای سیاه و نه خنده ای سپید
در خواب خفته اند.
تا من دوباره بگویم .
با ناله ای سیاه و نه خنده ای سپید
امشب چه بی ستاره به پایان رسید.
شب ها ستاره ها
همبستر دوباره های شهره به انسان
در ماورای روزهای پر از روزمرگی
در تاری شب تاریک ،بی نشان
با ناله ای سیاه و نه خنده ای سپید
در خواب خفته اند.
تا من دوباره بگویم .
با ناله ای سیاه و نه خنده ای سپید
امشب چه بی ستاره به پایان رسید.


0 comments:
Do you have any idea? Click here and post a Comment